Grote veranderingen

Vandaag las ik al mijn oude blogs opnieuw. Van verdriet naar mannen naar blijheid naar mannen naar verdriet en weer terug. Dates, flirts, dates.
God, in elke man die ik leuk vond zocht ik echt de man die ik wilde hebben. In bijna elke man met wie ik in die bijna twee jaar was zocht ik naar mijn ‘ware’. Hij moest toch bestaan? De man op wie ik verliefd zou worden, in zou geloven, zou vertrouwen en die echt van mij zou houden.

Een vriend van mij die ik ooit beschreef in ‘Burgerlul’ noemt mij nu burgertrut. Hij herkent me niet meer.
Mijn wilde haren zijn verdwenen. And I’m loving it!

Over drie weken stap ik in het vliegtuig om bij hem te gaan wonen. In het buitenland. Een grote stap.
Familie en vrienden achterlaten, werk opzeggen en in dit geval ook helaas een ander huisje zoeken voor mijn katten. Als ik erg eerlijk ben merk ik dat ik vrienden de laatste maanden al op een beetje afstand houd. Ik ga sowieso mensen missen en wat afstand inbouwen voelt veiliger.
Want ik ga naar het buitenland. Verhuizen. Voor de liefde.

Hij heeft, terwijl ik op vakantie was, zijn halve huis laten verbouwen.
Beneden heeft hij alle muren opnieuw laten stuccen en verven. Er ligt een nieuwe vloer en de bank die ik op een zaterdagmiddag casual shoppen aanwees, heeft hij besteld. Hij heeft zelfs een douche in z’n badkamer laten bouwen voor mij, hij en z’n dochtertje badderen alleen.
Ja,dochtertje. Een leuk meisje dat mij haar favoriete popster noemt, bruidsmeisje wil zijn, al haar vriendinnetjes over mij verteld heeft en blij wordt als ze hoort dat ik weer kom.

Ik ga verhuizen. Voor de liefde. Voor mijn toekomst.

Duimen jullie mee? (:

6 thoughts on “Grote veranderingen

  1. Wauw, je straalt zelfs wanneer je schrijft! Geniet ervan, het is je gegund! *duimt*

  2. Fantastisch. Ik duim!!

    Overigens een prachtige zin “ik laat hem zijn”.

    Veel geluk samen.

  3. Bijzonder hoe het leven dan kan lopen he? Zoals hierboven iemand schrijft lees je dat je straalt tussen de regels door. Erg spannend en ben benieuwd naar je ervaringen straks in het buitenland!

Geef een reactie

