A new home

“I missed you so much, can’t wait to bring you home”

Dit ritje doen we gemiddeld vier keer per maand. Twee weekenden samen. Het is niet veel maar voldoet nog even.
Ik wist voor onze eerste ontmoeting dat dit iets groots zou worden. Als de klik die we al hadden hetzelfde zou zijn face to face..

Onze eerste zoen in het eerste weekend. Tintelingen van vingertoppen tot tenen. Bij mij maar ook bij hem. Een ‘wat gebeurt hier?’ blik.

“Hoe serieus is dit? Is dit je eindstation?” De vraag van een vriend.
Ik geloof dat ik begon te stralen.
Ik weet dat het gek klinkt maar “Ja, het voelt zo goed, ik heb dit nog nooit gehad. Het klopt.” Ergens wil ik voorzichtig blijven maar ‘Waarom zou ik?!’ overheerst.

“I’m almost thirtyfour and never felt this way.”

 “Me neither honey.”

“You are the one. Let’s work our plan.”

Geef een reactie

