Another not so lonely Christmas

Het is een gek idee. Morgen is het weer kerst. Het voelt niet zo!
Ik was deze week zo druk op mijn werk, ik heb niet extra vrij, heb nog geen kerstboom gezien en er is geen sneeuw.

Weer een kerst zonder vriendje en zonder schoonouders die ik moet bezoeken. Heerlijk!
Omdat mijn moeder moet werken tijdens de kerstdagen ga ik vanavond naar haar toe. Morgen ga ik kerst vieren met twee vrienden. Nog nooit gedaan, het lijkt me zo leuk.
Tweede kerstdag wordt wel traditioneel gevierd met m’n vader en familie.

Vorig jaar heb ik op 24 december een wildvreemde jongen gezoend. Om hem in april aan te nemen als een van mijn collega’s. Gaat me dit jaar niet gebeuren.

Het is gewoon alweer kerst. Er is een jaar voorbijgevlogen.
Nog steeds single, maar… Met al die romantische kerstliedjes zing ik vrolijk heel hard mee.

One thought on “Another not so lonely Christmas

Geef een reactie

