Wokkels en Dubbeldrank

“Ja, euh, ik weet niet wat normale mensen nu doen. Ik weet het echt niet. Thee drinken? Verhuizen naar de bank?”

Het begon met een simpel tweetje. Toen nog een. Een reactie op een foto. En een DM.  Er achter komen dat er een paar gelijke interesses zijn en over op Whatsapp.
Dagen, uren, 24/7 Whatsappen, likes op Facebook, een date. Uren bellen. Chatten op Facebook. Weer een date. Weer uren zoenen. Onafgebroken ‘pokes’ uitdelen op Facebook. Die ook nog eens een betekenis schenen te hebben. ‘Ik wil seks met je’, een verborgen boodschap.
Alles snel en veel maar oh zo leuk. Genieten met mate is even niet voor mij weggelegd? Zou overigens ook jammer zijn van de beschikbare tijd.

Met mijn laatste blog ‘Liefdesseks’ had ik wel een beetje een statement gemaakt. Seks met iemand die ik leuk vind, om de klik, niet alleen om de seks zelf.
Ik vind hem leuk. Hij is grappig, single, luistert naar me, zegt zinnige dingen terug, is lief, hij zoent heerlijk (we zoenen samen heerlijk) en hij maakt me blij.
Ik zou mijn blog eer aan doen de volgende keer. Dit is genoeg. Ik kan alleen maar hopen en denken dat die persoon ook seks met me wil om mij.

Ik weet zelf ook niet wat ‘normale’ mensen doen na een goede salsales onder de dekens. Ik houd niet van normaal.
Waar, hoe en wanneer dit strandt weet ik ook niet.
Ja, het zou erg leuk zijn, ja, er zijn rupsjes en ja er staan meerdere dingen gepland samen.
We’ll see. Spannend. Wokkels en Dubbeldrank is a nice recipe for now. More often please and more than fine to me.

7 thoughts on “Wokkels en Dubbeldrank

Geef een reactie

