Liefdesseks

‘I don’t need a man to fuck me. I need a man to make love to me.’

Een tweet van me eerder deze week naar aanleiding van een aflevering van Dexter. Dexter’s zus heeft seks met haar vriend en moet ervan huilen. Ze noemde het ‘making love’.

Vanavond drong het ineens tot me door.

Ik wil die pure, pure liefdesseks. Punt.
Iemand die van elke centimeter van mij houdt en elk plekje op mijn lichaam bewondert. Seks waarbij je elkaar aan blijft kijken omdat je in elkaars ogen verdrinkt. Seks waarbij je in de ander op wilt gaan, werkelijk één wilt zijn en bijna klaarkomt van de gedachte dat deze persoon, die jij zo lief hebt, jou ook zo lief heeft.
Ik mis het.

Conclusie: Ik wil the real deal. Liefdeloze seks trekt me even niet meer.

12 thoughts on “Liefdesseks

  1. Oh, dit is zo herkenbaar! Wegwerpseks vs liefdesseks. Ik sta er momenteel exact hetzelfde in. Ach ja…hoe bijzonderder het straks zal zijn, met die Ene.😉

  2. Me 2… Geen wellustige jatten meer aan mijn lijf. Het is bij mij ook veel te lang geleden. Begin mei of zo. Dan kom je dus in die fase dat je het mist en neigt naar iets sleezy’s. Maar mijn conclusie is ook: de volgende keer zullen het liefdevolle handen zijn..😉 you go girl!

      • 🙂 Ik weet het echt niet meer, hoe lang geleden, wat erg…. maar wel nog met wie gelukkig😉 Ja, ben net begonnen. Ga jou ook volgen! Zo herkenbaar wat je schrijft..

  3. Hmm, ik wil ook!
    Dat is zo het stomme aan de zomervakantie, mijn niveau van meligheid dat de lucht in gaat!

  4. Pingback: Zusje van Willem

  5. Ik vind dit echt een knap blogje! Ik ben enorm blij dat ik met mijn huidige vriend eindelijk kennis heb mogen maken met liefdesseks. Tot nu toe was het ook steeds wegwerpseks. Voordien had ik ook wel een relatie van meer dan een jaar. Maar de seks trok op niet veel en achteraf gezien was er ook geen sprake van onvoorwaardelijke, intense, echte liefde..

Geef een reactie

