Goede remmen

Hij schuift alle spullen aan de kant en tilt me al zoenend op tafel.
Daadkrachtig maar teder zoent hij m’n nek. Onder me voel ik nog een pen. Ik zit erop maar hij leidt mijn aandacht er volledig van af. Zwakke plek.
Ik fluister “Dat is gemeen”. Ik hoor hem zacht lachen. Ik trek aan zijn haar en kijk hem aan.
“Kappen nu.”
Hij luistert niet en zoent me. Ik zoen hem terug. Mijn benen worden opgetild en om hem heen gevormd. Zijn hand kruipt langs mijn blote been omhoog terwijl hij zijn andere hand in mijn haar graaft en me zo stevig vasthoudt. Ik duw de gevaarlijkste hand weg.
“Ik wil je aanraken.”
Ik schud mijn hoofd. Hij gromt.
“Ik wil je. Nu. Hier.”
Mijn beurt om zachtjes te lachen. Als ik hem in zijn nek zoen maakt hij zijn broek open. Hij duwt zichzelf tegen me aan.
“Ik meen het.”
“Ik ook.” antwoord ik.
Terwijl we zoenen duw ik hem weg. Niet lang daarna sta ik weer met mijn hakken op de grond. Ik duw hem zoenend tegen de muur en bijt voorzichtig in zijn onderlip.
Ik trek mijn jurk recht en draai me om om mijn spullen van tafel te pakken. De pen verdwijnt ook in mijn tas.
“Ik ga naar huis.”
“Dit kun je me niet aan doen.” Hoor ik hem achter me zeggen.
“Dat zie je toch?” Ik draai me weer om en geef hem een kus.
Hij houdt mijn pols vast maar ik loop weg. Terwijl ik naar de deur loop blijft hij staan.
“Goede remmen.” zegt hij.
Bij de deur draai ik me om en kijk hem vragend aan. Zijn broek is weer dicht. Dan valt het kwartje en ik lach.
“Klopt.”
Ik open de deur en hoor hem zuchten.
“Ze slijten niet zo snel.”
Ik trek de deur achter me dicht.
Even blijf ik staan luisteren. Aan de andere kant van de houten plank hoor ik nog steeds geen beweging.
Leuk gevonden, die remmen..

One thought on “Goede remmen

Geef een reactie

