Stil

Het is een beetje stil.
Misschien is dat wel goed nieuws. Geen leuke maar bovendien geen rare, vervelende dingen om over te schrijven.

Ik moet meer gaan daten buiten mijn Twitter-contacten om. Nu hoor ik vaak “Dit komt toch niet in je blog hè?” of juist iemand die wél vereerd zou zijn als ik over hem zou schrijven.
Dat levert een kleine drempel op.

Op Twitter gebeurt veel.
Ik verbaas me steeds meer over mannen. Hun gedrag. Bezette mannen op versiertoer die niet eens hun best doen het te verbergen.
Vriendinnen of vrouwen die niks of weinig van Twitter weten en wat hun partner daar uitspookt. Of te naief zijn en/of het niet willen zien en weten.

Vorige week sprak ik een vrouw die zich op Twitter had aangemeld om eens te zien wat er nou zo leuk is aan Twitter. Én waar haar man tot half twee ’s nachts mee bezig was.
Van vreemde vrouwen kreeg ze rare berichten en manlief bleek er hele ‘DM-relaties’ op na te houden die uitliepen op chat- en belcontact. Met ‘tweeps’ die zij ook kende.

Je partner en avontuurtje gescheiden houden is misschien een goed idee als je iets naast je relatie doet. Geen twittervriendinnen of samen op een terras zitten. Niet handig.
Mijn collega zegt altijd “Je krijgt er áltijd gezeik van. Het avontuurtje wil meer. Krijgt ze het niet, gaat ze op ramptocht.” Hij kan het weten. Het ‘foute man-alarm’ gaat zeker bij hem af. Tot een half jaar geleden in ieder geval.

Dat was mijn tip voor overspelige mannen. De enige.

Voor vrouwen en vriendinnen: Check af en toe de timeline van je foute man.
Niet om dwangmatige controle of jaloersheid aan te moedigen maar sommige mannen nemen niet eens de moeite voor DM óf hun relatie te vermelden en profileren zich als droomman voor anderen.

3 thoughts on “Stil

  1. Ik kom alleen maar mannen tegen die ‘verzamelaars’ zijn. Hun hyves, facebook en weet ik veel staan alleen vol vrouwen. Een paar weken geleden kon ik een date hebben met een man die chat met heel veel vrouwen ‘die hij niet wil ontmoeten omdat hij anders verliefd wordt’ waar ben je dan mee bezig denk ik.
    En dat zijn dan de single mannen. Over mannen met een relatie: breek me de bek niet open. Maar wat me het meest beledigd is dat ze denken dat hun partner dom is en niets door heeft. Been there seen that.

Geef een reactie

