Birthdaygirl

Op mijn 15e verjaardag was ik verliefd en had ik ‘iets’ met mijn eerste virtuele verliefdheidsslachtoffer.
Toen ik 16 werd had ik inmiddels 7 maanden een relatie en had mijn eerste keer seks achter de rug.
Op mijn 17e verjaardag was ik nog steeds samen met mijn eerste vriendje.
Op mijn 18e verjaardag was ik verliefd en had net een week of twee ‘iets’ met R.
Toen ik 19 werd woonde ik samen met R.
Op mijn 20 verjaardag was het nog niet zo lang uit met R maar was ik al verliefd op F.
Toen ik 21 werd had ik een serieuze relatie met F.

Vandaag ben ik 22 geworden. Single en niet verliefd.
Ik lag al voor twaalven in bed maar heb gister mijn verjaardag gezellig al met familie gevierd.

Het voelt wel gek. Ik voel me niet jarig. En zo happy ben ik ook niet.

Mijn lijfspreuk op mijn verjaardag was altijd:
‘It’s my party and I cry if I want to’
Dat geldt ook voor vandaag.

6 thoughts on “Birthdaygirl

  1. Helemaal gemist. Wat een doos ben ik ook. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Misschien voel je je nog niet optimaal gelukkig, maar it’s still your party and you may cry if you want too. Altijd.

    Liefs!

Geef een reactie

