Next

Enigszins beschaamd gooi ik het snoep op de band.
Dejavu. Het voelt als jaren terug..
“Liefdesverdriet” zeg ik tegen het meisje achter de kassa als ze me aankijkt.
Ze kijkt nog eens naar mijn boodschappen en knikt.
Ze begrijpt me. “Sterkte” als ik wegloop.

Ach, liefdesverdriet, groot woord.
Beetje ja, beetje nee.
McDreamy en ik hebben niet eens gezoend..
Ik was of misschien ben, wel verliefd.
Maar misschien wordt vrienden zijn niet eens zo moeilijk.
Er werden nog geen verliefde dingetjes gezegd. We knuffelden en hij zoende me in m’n nek..
That’s all.

Fysiek dan, gevoelsmatig niet.
Er was veel meer.
Nu niet meer, mag niet, kan niet.

Thamar (zie blogroll) heeft me net gezegd dat je ook een rebound mag hebben ook al heb je geen relatie gehad maar ben je alleen verliefd geweest.
Letterlijk: Thamar_ @ZusjevanWillem ‘Nee dat kan. Fuck it. Rebound is om iemand te vergeten in mijn woordenboek. Gedonder.’

Ik heb McDreamy verteld dat ik nadenk of ik hem kan blijven zien. Zijn ex heeft nog een te grote invloed op hem en dat vindt hij niet eerlijk tegenover mij. Hij wil vrienden zijn, stuurde hier op aan. Hij vindt het leuk met me..

Ik wil mijn eigen glazen niet ingooien. Hopend en wachtend op hem, andere mensen en kansen aan me voorbij laten gaan. Alleen als ik zonder bijbedoelingen met hem kan blijven omgaan, is dit een optie.
Stiekem weet ik dat ik nog een hele tijd zal blijven hopen, wensen en verlangen.

Ik ben toe aan iemand anders.

2 thoughts on “Next

  1. Haha! Ja, lekker on the rebound (het is wellicht niet het juiste woord ervoor, maar wat maakt het uit!). Vergeten. Ik doe met je mee! Succes😉

  2. Pingback: Knopen doorhakken « Willems Zusje's Blog

Geef een reactie

