Het nieuwe flirten

Ik flirt. Veel.
Ik vind het heerlijk. Wie niet?
Flirten houdt bij mij niet op bij een relatie. Onschuldiger wordt het dan wel, even kijken en lachen, daar blijft het bij.
Nummers geven en aannemen doe ik dan niet.

Sinds ik single ben heb ik dus meer (flirt)mogelijkheden.
Houd ik het onschuldig? Geef ik iemand mijn nummer of ga ik misschien wel zelfs meteen iets met hem drinken?

Nog niet zo lang heb ik een auto en onlangs ben ik erachter gekomen dat de auto veelvuldig gebruikt wordt als ‘hulpmiddel’ bij flirten.

Naast flirten houd ik ook van rijden, vooral van hard rijden op de snelweg.
Een week of drie geleden had ik haast en werd ik op de snelweg ingehaald door een andere auto. Er zaten twee jongens in. Ook snelheidstijgers zo te zien.
‘Dat is handig’ dacht ik ‘meeliften op elkaars snelheid’ en ging er achteraan. Na om de beurt voor rijden en naar elkaar zwaaien wanneer we van positie wisselden, nam ik een afrit naar een tankstation. Ik had dorst en moest nog een tijdje rijden.
Snelheidstijger volgde en ging tanken. Toen ik bij de kassa stond, stond hij achter me en zei: ‘dag filemeisje’.
Hoewel we niet samen in de file hadden gestaan -vond het dus een rare opmerking- zei ik ‘hoi’ terug en ‘doei’ toen ik een paar seconden later klaar was met afrekenen.
Terug in de auto en ‘ready for take off’ werd er op mijn raam geklopt. Daar stond Snelheidstijger. ‘Zou je het leuk vinden om een keer iets te gaan drinken samen?’ Verrast nam ik zijn nummer aan en reed verder.

Fileflirten was me tot voor kort geleden ook nieuw. In de randstad sta je vaak in de file en ik moet zeggen dat het best leuk is om dan een beetje om je heen te kijken.
Gisteren heb ik ‘verkeerslicht-flirten’ ontdekt. Twee banen naast me stond een leuke auto met een -voor zover ik kon zien- leuke man erin.
Hij keek naar mij, ik keek naar hem. Hij lachte en zwaaide. Ik lachte en zwaaide terug.
Toen vervolgens zijn raampje naar beneden ging was ik verbaasd maar deed mijn raampje ook open.
Hij zei ‘hoi, wil je mijn nummer?’
Ik pakte mijn telefoon en toetste de cijfers in die hij van twee rijbanen verder toeschreeuwde.
‘Hoi terug en een goede reis nog. Gr Zusje van Willem’ smste ik hem. Drie minuten later ging mijn telefoon.
Zijn nummer verscheen in beeld..

Naast het nieuwe rijden en het nieuwe werken nu dus ook het nieuwe flirten.
Flirten 2.0.
Voor mij dan..

Wordt ongetwijfeld vervolgd (-:

10 thoughts on “Het nieuwe flirten

  1. Je schrijft leuk!
    Ik ben hier komen kijken omdat je vooraleer een reactie goed te keuren, best eens kunt controleren of de url klopt.
    Dit om spam te voorkomen.
    Ik had al gehoord over ‘fileflirten’ jij hebt het dus uitgeprobeerd.🙂

  2. Wat ook leuk is, om het verschil in aandacht te zien doordeweeks en in het weekend… In het weekend minder contact, dan zit vaak vrouwlief ernaast… lol

Geef een reactie

