Romantica?

Laat ik beginnen met te zeggen dat een man niet veel hoeft te doen om mij geïntereseerd te krijgen.
Er is weinig actie nodig, het gaat om gevoel. Om iets dat hij zegt of doet dat bij mij een gevoelig plekje raakt.

Ik houd van een man met diepgang, iemand die me (geestelijk) uitdaagt. Urenlange gesprekken, niet uitgepraat raken en nog steeds meer willen weten over elkaar.
Iemand die gevat is en mijn soort humor heeft.
Ik moet kunnen glimlachen om de virtuele berichtjes die hij stuurt en kriebels krijgen zodra er weer een nieuwe binnenkomt.
Ik wil hem kunnen horen praten in mijn hoofd als ik de woorden lees die hij me schrijft, ook al heb ik hem nog nooit gesproken.
Met de juiste woorden, lading en intenties kan hij me m’n adem ontnemen en mijn hart sneller laten kloppen.
Ik kan verliefd worden op woorden, op een stem, op persoonlijkheid, op virtueel contact, zonder iemand ooit gezien te hebben.

Ik wil een connectie, een geestelijke klik. Dat is mijn nummer 1 prioriteit. Het gaat mij om de persoon, niet om het uiterlijk.
Daar zit een maar aan… Natuurlijk moet er ook in real life een klik zijn.

Uit ervaring weet ik dat het vreemd kan zijn om iemand, na een lange tijd virtueel contact gehad te hebben, te ontmoeten. Helemaal als die geestelijke verliefdheid er al is. Is er ook een fysieke connectie?  Pas dan is er een ultieme klik.

Zijn ogen en lach doen het voor me. Hij moet ‘iets’ hebben. -Ik zie mezelf niet met een 60-jarige kalende, kwijlende lilliputter die 40 kilo te zwaar is- Er moet iets zijn waardoor ik me af ga vragen hoe het zou zijn om in zijn armen te liggen, elkaar in de ogen starend, geluidloze gesprekken te voeren.. Zwijgen goud laten zijn.

In real life draait het bij mij ook om energie. Energie doet iets met je. Soms duurt het even voordat ik iemand’s energie voel en mijn energielevel aan dat van een ander heb aangepast. Ik ben van mening dat je energie ook kunt voelen als je intensief virtueel contact hebt. Elkaar op afstand aanvoelen.
-klinkt allemaal redelijk zweverig, ben ik niet (: –
Het is gewoon pure chemie.

Daarnaast ben ik gek op mannengeurtjes en op zijn stem. De juiste geur bij de juiste man laat me smelten. Ik onthoud ze en kan op de meest vreemde momenten aan zijn geur herinnert worden en wegdromen.
Zijn stem is warm en diep en raakt me tot diep in mijn ziel als hij lieve woordjes fluistert. Als zijn zorgvuldig uitgekozen woorden door zijn stem geuit worden, kleed hij me geestelijk uit.
Ik raak nooit uitgeluisterd en hij hopelijk nooit uitgepraat.

Als dit allemaal klopt.. Zucht..
He’s going to swipe me off my feet.

Ik ben echt  niet een romantica

Geef een reactie

