(wo)men

Het single bestaan bevalt me wel.
Ik heb veel tijd voor mezelf en vooral ook veel tijd om na te denken.. -Dat ik nu zelf de afwas moet doen en elke avond zelf moet koken neem ik maar op de koop toe, dat er geen glazen meer in de kast staan zegt genoeg-

Hoewel ik me had voorgenomen het niet teveel te doen, ben ik toch gaan nadenken over m’n oude relaties. Dingen die niet goed liepen, conflictsituaties, te lang doorgaan dan goed voor je is..
Ik heb in ieder geval één ding geleerd; luister naar je gevoel + intuïtie  en trek dan (sneller) je conclusies en het belangrijkste ‘take action’!

Mijn gevoel heeft altijd gezegd dat ik vrouwen ook interessant vind. Dat zegt het nog steeds. Alleen weet ik door eerdere uitstapjes naar ‘vrouwenland’ dat ik niet op vrouwen ‘val’. Daarentegen vind ik ze dus wel aantrekkelijk en sexy. Niet allemaal natuurlijk, een select groepje..
Ik voel me niet door een bepaald uiterlijk type vrouw aangetrokken. Mijn soort vrouw heeft een mooie uitstraling, komt redelijk zelfverzekerd over en straalt seksualiteit uit. Iets dat men ook vaak aan mij toewijst.
Tijdens een eerder ‘uitstapje’ is gebleken dat ik niet van vrouwen houd met (een beetje) overgewicht en een cupmaatje G, veel te veel gedoe. Ze mag wel wat voller zijn en mooie rondingen hebben, die heb ik zelf ook.

De vrouwen met wie ik leuke uurtjes heb beleefd waren altijd vriendinnen van me. Want hoe kom je een vrouw tegen met wie het klikt en die begrijpt wat je wil? Experimenterende vriendinnetjes waren daarvoor een heel goede keus. Tegenwoordig experimenteren we niet meer (samen). Het meerendeel gaat tegenwoordig voor relaties met vrouwen of doet het afwisselend met hetzelfde of andere geslacht.

Ik ben bij mannen gebleven. Zal dit ook zo blijven? Ik ben nog nooit gekwetst door een vrouw, maar goed, ook nog nooit verliefd op haar geweest. Ik heb in ieder geval mijn experimenteer-meisje nog niet gevonden maar wie weet wakkert het vuurtje weer eens aan…

Geef een reactie

